본문 바로가기

NIKE/NIKE SHOES

NBA Feet – Lebron James in Think Pink Nike Air Max LeBron VII


During Friday’s contest between the Cleveland Cavaliers and Chicago Bulls, LeBron James was seen wearing the black colorway of the Think Pink Nike Air Max LeBron VII to honor the Cavaliers’ partnership with the Cleveland Clinic to “Box Out Breast Cancer”, a program to promote breast cancer awareness all-year-round. Apparently, King James was also aware of his team’s opponent, as LeBron was seen dancing, driving, and dunking all over the Bulls during the Friday night showdown. Think Pink, Think Win. via JarnailSingh23 of Niketalk.

르브론 제임스가 신은 신발 칼라웨이는 유방암을 예방하자는 그런 모티브를 가지고 있습니다.(신발이 둥글하게 생겼다네요)ㅋㅋ 내가봤을때는 전혀 아닌데..ㅋㅋ
JarnailSingh23 of Niketalk를 통해서 승리를 확신하시구요.ㅎ
우리나라에서는 암예방으로 일컬어 지는 색깔이기도 하구요~
신발은 참 편한데 말이죠. 르브론7 그리고 줌 솔져! ㅎㅎ
두개가 다 좋은 신발입니다.ㅎ